Strømbestilling eStandard

Steg 1:
Litt info om deg

Steg 2:
Se over og bekreft

Steg 3:
Ferdig

Info om deg:

*

Mobiltelefonnummer er påkrevd

*

Fornavn er påkrevd

*

Etternavn er påkrevd

(dd.mm.åååå) *
. .

Fødselsdato er påkrevd

*

E-post er påkrevd

Adressen til boligen hvor du ønsker å bestille strøm:

Gatenavn er påkrevd

Postnummer er påkrevd

Skjemaet inneholder feil, vennligt korriger disse før du går videre.

Vi fant deg ikke i folkeregisteret. Legg inn ditt fødselsnummer eller sjekk om navn og fødselsdato er skrevet inn riktig.

Det ser ut til å være flere med ditt navn født på samme dag

Vi trenger derfor ditt fødselsnummer for å identifisere deg:

Vi har identifisert deg, men andre mangler i skjema forhindrer oss fra å gå videre

Spørsmål?
Kontakt vårt kundesenter på tlf 61 29 47 00 eller send e-post til marked@ge.no.

Vi finner ingen måler på denne adressen som er registrert i ditt navn.

Noen tips:
- Er måleradressen skrevet riktig? Sjekk gjerne måleradressen på faktura fra nåværende leverandør.
- Skal du overta en måler som står i en annen persons navn? Fyll inn målernummer i feltet under.

Spørsmål?
Kontakt vårt kundesenter på tlf 61 29 47 00 eller send e-post til marked@ge.no.

Det oppstod en ukjent teknisk feil ved søk på personalia ved søk på målernummer

Vennligst sjekk om feltene i skjema er skrevet korrekt og prøv på nytt. Om feilen vedvarer, ta kontakt med vårt kundesenter på 62 12 32 62.

Vi fant følgende strømanlegg:

Strømanleggseier
{{suggestedMeteringPoint.owner}}
Målepunkt-ID
{{suggestedMeteringPoint.ean}}
Adresse
{{suggestedMeteringPoint.fulladdress}}
Målernummer
{{suggestedMeteringPoint.meterNumber}}
Avlesningstype
Automatisk Manuell Ukjent

Feil strømanlegg?

Du står ikke oppført som eier på dette strømanlegget i dag.
Ved å fullføre bestillingen godtar du at eierskapet går over til deg.

Mente du å melde flytting til en adresse du ikke bor i dag?
Gå til flytteskjema

Ønsker du å knytte bestillingen mot en annen person?
Søk på nytt

{{startDate}}

Skriv inn målerstanden på strømmåleren din.

Postnummer er påkrevd

Målerstand finner du på strømmåleren i din nye bolig. Hvordan strømmåleren ser ut kan variere, men målerstanden bør vises tydelig i form av en tallrekke inne i et felt.

Eksempel på målerstand. På noen målere kan det siste tallet være et desimaltall, og det skal ikke legges inn. Desimaltallet står som regel etter et komma eller inne i et rødt felt.

Adresse er påkrevd

Postnummer er påkrevd

Følgende betingelser gjelder for kjøp av strømavtalen eStandard

eStandard er en strømavtale der prisendringer skjer i henhold til markedsprisutviklingen. Prisen som oppgis er inklusive merverdiavgift og myndighetspålagt el-sertifikatkostnad.

Kunden varsles direkte om prisendringer på e-post eller SMS. Varsling skjer minimum 14 dager før endringen trer i kraft.

Avtalen gjelder kun for forbrukerkunder (fysisk person som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet) i prisområde NO1.

All kommunikasjon og fakturering skjer elektronisk. Det forutsettes av du oppretter enten e-post Faktura eller eFaktura, og at du i tillegg har AvtaleGiro som betalingsløsning. Dersom betingelsene ikke er oppfylt, påløper et gebyr som for tiden er 65 kroner per faktura. Ved bestilling må det oppgis riktig e-postadresse. Ved endring av e-postadresse må Eidsiva Energi informeres.

Dersom kunden på et senere tidspunkt ikke lenger benytter e-post Faktura eller eFaktura samt AvtaleGiro, eller avtalen bortfaller, flyttes kundeforholdet til Standard Variabel med 14 dagers varsel.

Eidsiva Energi fakturerer månedlig etterskuddsvis.

For øvrig gjelder Generelle kontraktsvilkår og Energi Norges standard kraftleveringsavtale

×

Dette innebærer at jeg vil motta informasjon som blant annet omhandler rimelige strømavtaler, informasjon om nye tjenester, energitips og råd samt invitasjon til sponsoraktiviteter, kundearrangementer eller lignende. Jeg kan til enhver tid melde meg av denne type informasjon i den kanalen hvor jeg mottar denne.

Vennligst godkjenn vilkårene for å fullføre bestillingen.

Skjemaet inneholder feil, vennligst korriger disse før du går videre.

Det er feil i dataene som blir sendt inn Fant ikke gyldig person å knytte bestillingen mot, er personalia skrevet korrekt? Vi hadde problemer med å sende inn skjema
Vennligst prøv på nytt eller kontakt vår kundeservice på 62 12 32 62 om feilen vedvarer.

Bestillingen er vellykket. Referanse:
SFLID-{{powerOrderForm.importRefNumber.id}}.

Takk for din bestilling!

Vi sender deg en e-post når din nye strømavtale er på plass.

Har du noen spørsmål, kan du kontakte oss ved å starte en samtale eller ringe 62 12 32 62.

Vi ønsker deg en fin dag videre 🙂

Kundeopplysninger

Navn
{{powerOrderForm.firstname}} {{powerOrderForm.lastname}}
Fødselsdato
{{powerOrderForm.birthDate | date:'dd.MM.yyyy'}}
Fakturaadresse
{{selectedSuggestedMeteringPoint.fulladdress}} {{invoiceNew.street}} {{invoiceNew.housenumber}}{{invoiceNew.houseletter}}, {{invoiceNew.zipcode}} {{invoiceNew.city}}
Telefonnummer
{{powerOrderForm.mobileNumber}}
E-post
{{powerOrderForm.email}}

Boligen

Målepunkt-ID
{{selectedSuggestedMeteringPoint.ean}}
Adresse
{{selectedSuggestedMeteringPoint.fulladdress}}
Dato for overtakelse
{{startDate}}
Avlesningstype
Automatisk Manuell Ukjent
Målerstand
{{meterReading}}
Strømavtale
eStandard

Skal du flytte?

Bruk vårt flytteskjema for å bestille strømavtale til din nye bolig.

Gå til flytteskjema

Allerede kunde?

Du kan enkelt endre strømavtale inne på Min side.

Gå til Min side